Bouw mee
aan onze ambitieuze missie

Online Marketeer / CX Manager

In het kader van onze verdere groei zijn we op zoek naar een Online marketeer / CX Manager die de verschillende aspecten van de leden ervaring / pirate funnel bespeelt om zo een fantastische ervaring aan de leden van de Rubicon Family aan te bieden. 

Ik wil het Rubicon team versterken!

Strategie

Bepalen en beheersen de leden-ervaring over alle touchpoints heen. Hierin word je bijgestaan en gecoacht door de Rubicon partners. Jij bewaakt dat er een heldere strategie is, trekt aan de bel als bijsturing nodig is en zorgt ervoor dat de strategie wordt geïmplementeerd.

Acquisitie

Via intelligente (& geautomatiseerde) campagnes probeer je onze trial workshops vol te krijgen. Instroom SEM of facebook advertising is een leuk extraatje.

Awareness

Unieke, rebelse & inspirerende verhalen creëren is jouw voorliefde. Onze verhalen vloeien nu eenmaal over van impact, emotie & herkenbaarheid waardoor dit een dankbare uitdaging wordt. Verhalen rond de persoonlijke groei van onze leden, inzichten rond persoonlijk meesterschap en onze eigen knotsgekke & zelf-experimenterende avonturen staan hierbij hoog op de kalender. Video, blog, nieuwsbrief of podcasts, whatever works. Uiteraard vergeet je niet om de juiste content op het juiste kanaal te posten en de conversie in het oog te houden. Indien je zelf geen schrijfwonder bent kan er met copywriters worden gewerkt.

Activatie / Community Management

Eenmaal onze aspirant leden volmondig ja zeggen is het tijd om hen een perfecte onboarding en fantastische ervaring aan te bieden. Via slimme Hubspot personalisatie & automatisatie en een knappe website of landingspagina’s zorg je ervoor dat ze op elke moment geïnspireerd & geëngageerd zijn. Samen met de community manager creëer je fantastische events / ervaringen die de Tomorrowland founders in verlegenheid zouden brengen. Op de agenda staan een culinaire wandelervaring, een dagje workshops & sprekers rond visie, een ijsbad challenge, een 30 dagen habit challenge en zo veel meer.

Retentie & Referral

Lidmaatschap van Rubicon is voor het leven. Het behouden van leden dankzij bevraging, capteren & vertalen van hun noden, heldere communicatie en een seamless ervaring is cruciaal. Daarnaast zijn onze leden ook onze beste ambassadeurs om nieuwe leden aan te trekken. Je werkt hierbij nauw samen met de community manager.

Wat bieden wij aan?

De Context

Een groei-omgeving waarbij co-creatie en mens centraal staan. Als ervaren coaches helpen we elkaars obstakels te overwinnen en helpen we jou om het volle potentieel uit jezelf te halen en toe te werken naar jouw levensvisie. Past het carrière pad toch niet meer in jouw persoonlijke visie? Dan denken we samen na over jouw volgende stap.

Het Avontuur

Een rollercoaster avontuur over de stranden van Ibiza, de valleien in de Voerstreek en de Gentse natuurrand.

De Persoonlijke Groei

Een interne coach die jou 2-wekelijks begeleidt om zowel als persoon en als CX professional te groeien. Opleidingsbudget indien je benieuwd bent naar de de laatste nieuwe Mindvalley course of het potentieel van AR op virtuele communities.

De Locatie

(Meetdistrict) uitvalsbasissen in Gent, Antwerpen & Brussel.

De Balans

Home-working tot 3 dagen per week mogelijk.

En last, but not least...

Een marktconform loon dat meegroeit met Rubicon.

Het Team

Een team dat balanceert op de rand tussen vriendschap & collega’s die het beste uit elkaar naar boven halen.

De Why

Een fantastische missie: De Ghelamco arena vullen met ondernemers (en hun entourage) op wie we een diepe persoonlijke impact hebben nagelaten. Door ons hebben ze hun persoonlijke obstakels overwonnen, zijn ze grotere dromen gaan realiseren en dit zonder nachtmerries.

Ik wil het Rubicon team versterken!